“Барселона” близька до укладання спонсорської угоди зі Spotify.
Процес перебуває у фінальній стадії, сторони працюють над тим, щоб офіційно оголосити про угоду якнайшвидше.
Spotify отримає права на неймінг стадіону “Камп Ноу”. Іспанські журнаілсти зазначають, що новою назвою стадіону стане “Spotify Камп Ноу”.
Дохід “Барселони” від продажу прав на назву буде нижчим, ніж розповідали раніше, – близько 5 мільйонів доларів на рік. Коли роботи на стадіоні завершаться, ця сума може зрости.
Раніше з’являлася інформація, що загальний прибуток “Барселони” від угоди складе 280 мільйонів євро за 3 роки.
Український боксер Олександр Захожий (19-1, 15 КО) не зумів захистити свій титул чемпіона EBU у надважкій…
В Голлівуді можуть зняти фільм про донецький "Шахтар". Певні кроку у цьому напрямку вже почалися. Про…
Вінгер київського "Динамо" Владислав Кабаєв дав коментар ЗМІ, зокрема EuroFootball.com.ua за підсумками матчу 14-го туру…
Штучний інтелект дав свій прогноз на майбутній реванш між Олександром Усиком та Тайсоном Ф'юрі. Вже…
Олександр Піхальонок востаннє з’являвся на футбольному полі в офіційних матчах 3 жовтня в матчі 2-го…
Valio представляє нові протеїнові пудинги PROfeel®️ в Україні Фінський виробник молочних продуктів Valio анонсував запуск…