Компанія Spotify у новому сезоні буде титульним спонсором каталонської “Барселони”.
Як пише іспанська преса, 8 лютого, сторони вдарять по руках та підпишуть трудовий договір. Контракт буде оформлено на 3 роки, він почне діяти від початку наступної кампанії.
За уточненою інформацією, за час роботи зі Spotify “синьо-гранатові” отримають 280 мільйонів євро. Логотип сервісу буде розміщено на джерсі футболістів, а також компанія отримає права на назву арени “Камп Ноу”.
Влітку 2021-го Spotify зацікавився купівлею “Арсеналу”, проте Стен Кронке відмовився продавати лондонський клуб.
Spotify (укр. Спотифай) є стрімінговим сервісом, що дозволяє легально прослуховувати музичні композиції, аудіокниги та подкасти, не скачуючи їх на пристрій. Доступний у вигляді веб-сайту, програм для всіх операційних систем, смартфонів, смарт-пристроїв та медіа-систем автомобілів.
Вінгер київського "Динамо" Владислав Кабаєв дав коментар ЗМІ, зокрема EuroFootball.com.ua за підсумками матчу 14-го туру…
Штучний інтелект дав свій прогноз на майбутній реванш між Олександром Усиком та Тайсоном Ф'юрі. Вже…
Олександр Піхальонок востаннє з’являвся на футбольному полі в офіційних матчах 3 жовтня в матчі 2-го…
Valio представляє нові протеїнові пудинги PROfeel®️ в Україні Фінський виробник молочних продуктів Valio анонсував запуск…
Зірковий норвезький біатлоніст Йоханнес Бьо має намір повісити гвинтівку на цвях після олімпійського сезону-2025/26. «Я…
Легендарний 58-річний важковаговик Майк Тайсон і популярний відеоблогер Джейк Пол відсторонені від виступів за медичними…