Компанія Spotify у новому сезоні буде титульним спонсором каталонської «Барселони».
Як пише іспанська преса, 8 лютого, сторони вдарять по руках та підпишуть трудовий договір. Контракт буде оформлено на 3 роки, він почне діяти від початку наступної кампанії.
За уточненою інформацією, за час роботи зі Spotify «синьо-гранатові» отримають 280 мільйонів євро. Логотип сервісу буде розміщено на джерсі футболістів, а також компанія отримає права на назву арени «Камп Ноу».
Влітку 2021-го Spotify зацікавився купівлею «Арсеналу», проте Стен Кронке відмовився продавати лондонський клуб.
Spotify (укр. Спотифай) є стрімінговим сервісом, що дозволяє легально прослуховувати музичні композиції, аудіокниги та подкасти, не скачуючи їх на пристрій. Доступний у вигляді веб-сайту, програм для всіх операційних систем, смартфонів, смарт-пристроїв та медіа-систем автомобілів.
На російсько-українській війні загинув колишній футболіст Ігор Северенчук. Трагічну звістку напередодні повідомив Комітет молоді і…
Віцепрезидент київського "Динамо" Дмитро Бріф розповів, чи збирається клуб переносити матчі УПЛ через участь у…
19 вересня у Києві відбулася спільна прес-конференція футбольного клубу «Динамо» Київ та його нового офіційного…
Старший тренер української жіночої збірної з біатлону Микола Зоц дав оцінку виступам наших дівчат на літній…
П'ять спортсменів здали позитивні тести на допінг під час Олімпіади-2024 у Парижі. Про це повідомляє Міжнародне агентство…
В четвер у центрі Києва "Динамо" провело урочистий захід, присвячений старту виступу команди в основному…