Керівник відділу маркетингу та програми лояльності донецького “Шахтаря” Денис Фролов висловився щодо співпраці клубу в компанією Puma.
Напередодні Фролов заявив, що “Шахтар” продовжив контракт із Puma – співпраця триватиме до 2031 року.
“З нашим технічним партнером Puma ми щорічно міняємо всі три комплекти форми. Це важливо, це про розуміння важливості, це європейський бенчмарк усіх футбольних клубів і це говорить про маркетингові та комерційні можливості. Це один з прикладів, чому ми хотіли відзначити нашого технічного партнера.
Минулого року ми продовжили контракт з Puma і наразі наша співпраця пролонгована аж до 2031-го. Мені здається, що така довгострокова співпраця, яка продовжується ще до кінця терміну дії поточного контракту, говорить про те, що сторони задоволені співпрацею.
Уже два роки поспіль ми показуємо ріст в продажах Puma на 25-30%, що є ще одним важливим моментом успішності співпраці, а форма продається приблизно у 2,5 раза більше, ніж джерсі “Динамо”, – сказав Фролов сайту Tribuna.com.
Ввечері середи в італійському Удіне було розіграно перший трофей у європейському клубному футболі в сезоні-2025/26.…
“ПСЖ” зрівнює рахунок у матчі за Суперкубок УЄФА проти лондонського “Тоттенгема”. “ПСЖ” забиває свій другий…
"ПСЖ" скорочує відставання в матчі за Суперкубок УЄФА проти лондонського "Тоттенгема". "ПСЖ" забиває свій перший…
Відомо, як виглядає медальний залік Всесвітніх ігор-2025 у Ченду після змагального дня 13 серпня. У…
Лондонський "Тоттенгем" подвоює перевагу в матчі за Суперкубок УЄФА проти "ПСЖ". "Тоттенгем" забиває вдруге у…
Лондонський "Тоттенгем" відкриває рахунок у матчі за Суперкубок УЄФА проти "ПСЖ". "Тоттенгем" забиває першим у…